Your shopping cart is empty.

Select your language

Fanon predstavio brend hladno prešanih ulja Petriana na sajmu Anuga 2025 u Kölnu

Fanon predstavio brend hladno prešanih ulja Petriana na sajmu Anuga 2025 u Kölnu

Najveći svjetski sajam hrane i pića Anuga 2025 održan je od 4. do 8. listopada u Kölnu, a među izlagačima je ove godine bio i Fanon d. o. o. iz Petrijanca. Na sajmu smo predstavili svoj novi brend Petriana - liniju hladno prešanih ulja od uljane repice, suncokreta i lana.

Sajam Anuga je s oko 8.000 izlagača iz preko 100 zemalja te desecima tisuća posjetitelja - najveći svjetski sajam prehrambene industrije.

Održava se svake dvije godine u Kölnu i okuplja vodeće proizvođače hrane, pića, dodataka prehrani i prehrambenih tehnologija.

Za Fanon, koji je do sada bio ponajprije prepoznat u stočnoj prehrani, nastup na Anugi označio je ulazak u food segment i jačanje međunarodne vidljivosti.

„Anuga 2025 pokazala se kao iznimno uspješan i inspirativan sajam. Nastup na zajedničkom štandu Hrvatske gospodarske komore omogućio nam je jačanje prisutnosti u prehrambenom sektoru i uspostavu brojnih kvalitetnih kontakata. Bilo je to izvrsno iskustvo umrežavanja, promocije i povezivanja s partnerima iz cijele Europe. Zahvaljujemo HGK-u na podršci i organizaciji“, Tihana Novak Gerenčer, koordinatorica izvoza o nastupu na Anugi.

Iskorak u food segment

„Petriana je prvi iskorak Fanona u food segment, za koji je Anuga jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova. Sudjelovanjem na ovom sajmu Fanon i Petriana predstavili su domaći brend široj, međunarodnoj publici, izgradili kontakte s distributerima i partnerima diljem Europe i svijeta te potvrdili posvećenost kvaliteti, održivosti i lokalnoj proizvodnji. Sve to ojačalo je imidž Petriane kao proizvoda koji spaja tradiciju i suvremene prehrambene trendove“, direktor upravljanja strateškim prozvodima u Fanonu, Dejan Varga.

Posebnu pozornost posjetitelja privukla je premium metalna ambalaža ulja Petriana, koja se svojom estetikom i funkcionalnošću istaknula među klasičnim staklenim i plastičnim pakiranjima.

Na sajmu je predstavljeno i kako uz vlastiti brend Petriana, Fanon nudi i mogućnost private labelinga po modelu „ključ u ruke“ za partnere koji žele ponuditi hladno prešano ulje pod vlastitim brendom – uz jamstvo iste kvalitete, održivosti i transparentnosti.

We use cookies to provide a better user experience. If you disable cookies, you will not be able to use some of the functionalities on the websites. Read more