Your shopping cart is empty.

Select your language

Petriana napušta Varaždinski plac: „Domaći proizvođači nemaju mjesto u strategiji Grada Varaždina“

Petriana napušta Varaždinski plac: „Domaći proizvođači nemaju mjesto u strategiji Grada Varaždina“

Na varaždinskoj tržnici tvrtka Fanon d.o.o. lani je otvorila Butik ulja vrhunskih hladno prešanih proizvoda s naglaskom na hladno prešano ulje uljane repice.

„Naša misija uvijek je bila jasna: ponuditi domaće, zdravo i kvalitetno - proizvedeno s ljubavlju i trudom. No, 30. rujna stavljamo ključ u bravu.“ – ističu Fanonu.

„Ne ovaj potez smo se odluči ne zato što smo odustali, nego zato što Varaždin očito odustaje od nas. Strategija Grada sve više ide u smjeru trgovačkih centara i komercijalizacije hrane, dok domaći proizvođači ostaju na marginama. Umjesto podrške tržnici i onima koji hrane grad, uvozna jeftina i nekvalitetna roba postaje „ponuda dana“.

„Mi znamo što znači ustati u 4 ujutro da bi kupac na stolu imao kvalitetan domaći proizvod. Znamo koliko odricanja, rada i ljubavi stoji iza svake boce našeg ulja. Ali ne želimo biti  prisutni tamo gdje nema sluha za seljaka.“ – poručuju iz Fanona.

Petriana ne odustaje!

Iz Fanona pojašnjavaju kako nastavljaju graditi brend Petriana.

„Okrećemo stranicu i selimo se na druge tržnice i kanale gdje se domaći proizvođač cijeni i podržava. Jer tamo gdje postoji sinergija grada i seljaka postoji i budućnost domaće hrane.“, kažu u Fanonu.

„Kupcima, prijateljima i svima koji su nas podržavali u Varaždinu – hvala vam! Ovo nije zbog vas, ovo je zbog politike koja se vodi. Mi idemo dalje, a naša ulja ostaju simbol onoga što znači domaće, zdravo i iskreno.“, zaključuju u Fanonu.

We use cookies to provide a better user experience. If you disable cookies, you will not be able to use some of the functionalities on the websites. Read more