Petriana napušta Varaždinski plac: „Domaći proizvođači nemaju mjesto u strategiji Grada Varaždina“
Petriana napušta Varaždinski plac: „Domaći proizvođači nemaju mjesto u strategiji Grada Varaždina“
Na varaždinskoj tržnici tvrtka Fanon d.o.o. lani je otvorila Butik ulja vrhunskih hladno prešanih proizvoda s naglaskom na hladno prešano ulje uljane repice.
„Naša misija uvijek je bila jasna: ponuditi domaće, zdravo i kvalitetno - proizvedeno s ljubavlju i trudom. No, 30. rujna stavljamo ključ u bravu.“ – ističu Fanonu.
„Ne ovaj potez smo se odluči ne zato što smo odustali, nego zato što Varaždin očito odustaje od nas. Strategija Grada sve više ide u smjeru trgovačkih centara i komercijalizacije hrane, dok domaći proizvođači ostaju na marginama. Umjesto podrške tržnici i onima koji hrane grad, uvozna jeftina i nekvalitetna roba postaje „ponuda dana“.
„Mi znamo što znači ustati u 4 ujutro da bi kupac na stolu imao kvalitetan domaći proizvod. Znamo koliko odricanja, rada i ljubavi stoji iza svake boce našeg ulja. Ali ne želimo biti prisutni tamo gdje nema sluha za seljaka.“ – poručuju iz Fanona.
Petriana ne odustaje!
Iz Fanona pojašnjavaju kako nastavljaju graditi brend Petriana.
„Okrećemo stranicu i selimo se na druge tržnice i kanale gdje se domaći proizvođač cijeni i podržava. Jer tamo gdje postoji sinergija grada i seljaka postoji i budućnost domaće hrane.“, kažu u Fanonu.
„Kupcima, prijateljima i svima koji su nas podržavali u Varaždinu – hvala vam! Ovo nije zbog vas, ovo je zbog politike koja se vodi. Mi idemo dalje, a naša ulja ostaju simbol onoga što znači domaće, zdravo i iskreno.“, zaključuju u Fanonu.